ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت
مجموع امتیاز کاربران : عالی+
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.5
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.3
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.8
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.2
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ کیفیت ساخت بالای سامسونگ + دستگاه مناسب برای نوت برداری + طراحی باریک و زیبا + قیمت مناسب + کیفیت صفحه نمایش بالا + رم 4 گیگ با پردازنده خوب + قلم بسیار راحت
معایب
- نداشتن گلس - نداشتن کیف - عدم وجود هندزفری در جعبه - نداشتن حسگر اثر انگشت
تبلت پرفروش سامسونگ گلکسی تب اس6 لایت یک همراه قابل حمل فوق‌العاده است. این مدل با صفحه نمایش بزرگ 10.4 اینچی و طراحی باریک و سبک، رابط کاربری One UI 2 در Android و قلم S Pen در جعبه عرضه می‌شود. چه در حال طراحی و چه در هر حال یادگیری یا بازی کردن، این تبلت برای زندگی کردن در لحظه ساخته شده است.

گلکسی تب اس6 لایت علیرغم بدنه فلزی واحد و یکپارچه آن، باریک و سبک است. این مدل به راحتی در کیف کوچکی جای می‌گیرد تا واقعاً قابل حمل باشد و سبک مینیمالی داشته باشد. این محصول در رنگ‌های خاکستری تیره، آبی یا صورتی عرضه می شود.

قلم S Pen مجموعه‌ای از ابزارهای نوشتن در یک ابزار است. جای گرفتن در دست به طور طبیعی، تأخیر کم و حساسیت چشمگیر به فشار باعث می‌شود که این قلم برای هر کاری، اعم از طراحی تا ویرایش اسناد، انتخاب اول شما باشد. همچنین، به لطف نگهدارنده مغناطیسی تبلت، قلم S Pen گم نمی‌شود.

با قلم S Pen به راحتی آب خوردن همراه با سخنرانی‌ها پیش بروید. هنگام یادداشت‌برداری، می‌توانید ابتدا به‌سرعت یادداشت کنید و رنگ‌ها را بعداً تغییر دهید. هنگام ذخیره کردن با برچسب‌های قابل جستجو، به‌سرعت یادداشت‌ها را مرتب کنید. حتی مستقیماً روی فایل‌های PDF بنویسید تا از مطالعه مطالب غیرضروری اجتناب کنید. وقتی در نهایت به لحظات سخت پایانی نزدیک می‌شوید، نظم‌یافته و آماده خواهید بود.

*«برجسته‌ساز فوری» و «جستجوی هوشمند» قابلیت‌های Samsung Note هستند. وقتی فایل PDF با Write on PDF باز شده است، علامت زدن روی PDF پشتیبانی می‌شود.

شگردهای برنامه‌ریزی با استفاده از تبلت : Amanda Rach Lee، که در زمینه بولِت ژورنال سرآمد است، به شما نشان می‌دهد که چگونه زندگی خود را سازمان‌دهی کنید و سطح مطالعات خود را ارتقا دهید.

اتاقتان را تبدیل به کلاس درس کنید : Galaxy Tab S6 Lite یادگیری در منزل بدون کمک دیگران را برای شما آسان‌تر می‌کند. همراه با تماشای سخنرانی‌ها، با استفاده از قلم S Pen به‌سرعت ایده‌ها را یادداشت کنید و افکار خود را به‌صورت یکپارچه‌ای در Samsung Notes سازمان‌دهی کنید — با تنظیم شفافیت پنجره، می‌توانید به‌راحتی این کارها را انجام دهید. بنابراین، می‌توانید حتی از اتاق خود کنترل کاملی روی مطالعات خود داشته باشید.

طراحی و اتصال با PENUP : با طراحی اولیه، رنگ‌آمیزی و اشتراک‌گذاری طراحی‌های خود در برنامه PENUP، از گذران وقت در منزل با Galaxy Tab S6 Lite لذت ببرید. PENUP به شما امکان می‌دهد با الهام گرفتن از دیگران و الهام‌بخش بودن برای دیگران، به آنها نزدیک‌تر شوید تا بتوانید با وجود دور بودن از هم، اوقات سرگرم‌کننده‌ای داشته باشید.

همراه داشتن توأم با اطمینان و شیک بودن : تبلت خود را در قاب باریکی قرار دهید که به همان اندازه که راحت است، شیک است. نگهدارندگی و تا شدن قاب Book Cover برای Galaxy Tab S6 Lite به‌صورت مغناطیسی انجام می‌شود. بنابراین، می‌توانید هنگام خروج از منزل به‌راحتی آماده رفتن شوید. قسمتی نیز به قلم S Pen اختصاص یافته است، پس می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که آن را جا نمی‌گذارید.

بهترین زاویه را پیدا کنید : برای مشاهده آسان، صفحه نمایش خود را روی یکی از دو زاویه قاب خود قرار دهید. فرقی نمی‌کند که در حال استراحت کردن روی مبل هستید یا در کافه‌ای نشسته‌اید، کافی است صفحه نمایش را تنظیم کنید تا همه محتواهای دلخواهتان را با راحتی هر چه بیش‌تر تماشا کنید.

Galaxy Tab S6 Lite با Google Duo شما را به همه کسانی که دوست دارید با آنها باشید اما این امکان برایتان فراهم نیست، نزدیک‌تر می‌کند. چه برای باخبر شدن از حال عزیزان و چه برای اشتراک‌گذاری لحظات با گروه دوستان یا در تماس بودن با خانواده، Galaxy Tab S6 Lite با Google Duo حتی با وجود فواصل، همگان را در کنار یکدیگر نگه می‌دارد.

Galaxy Tab S6 Lite به‌طور یکپارچه‌ای با تلفن هوشمند Galaxy شما همگام می شود. بنابراین هیچ وقت تماس دریافتی را از دست نمی‌دهید. همچنین، به شما این امکان را می‌دهد که به پیام‌های متنی ضروری خود پاسخ دهید، پس هرگز از جریان غافل نیستید.

قابلیت Samsung Knox امنیت دفاع‌محور را ارائه می‌کند. با به‌کارگیری پشتیبانی سخت‌افزاری و پلتفرم امنیتی چندلایه Knox، از داده‌های شخصی شما در برابر بدافزار و حملات مخرب محافظت می‌شود.

اگر زمان استفاده از صفحه نمایش شما را خسته می‌کند، برای کاهش خستگی چشم، «حالت تاریک» را در One UI 2 بررسی کنید. حال دیگر فرقی نمی‌کند که قبل از خواب از تلفن استفاده کنید یا نه، در هر حال چشمانتان قدردان شما خواهند بود. «حالت تیره» به صرفه‌جویی در مصرف باتری نیز کمک می‌کند، کافی است آن را روشن کنید.

کشف کنید که چگونه Galaxy Buds می‌تواند در بهتر و بیشتر شنیدن به شما کمک کند. در تنظیمات دسترسی‌پذیری در One UI 2، تقویت شنوایی، مانند تقویت صدای محیط، عرضه می‌شود.

سفارشی‌سازی اولویت‌های رنگ و عناصر با کنتراست بالا در One UI 2 آسان‌تر از قبل است. صفحه کلید جدید به دقت تنظیم شده است تا قابلیت دید و وضوح بیشتری داشته باشد.

YouTube Premium و Galaxy در کنار هم ارائه می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید محتوای دلخواه خود را بی‌وقفه در YouTube تماشا کنید. از پخش بدون تبلیغات، آفلاین و در پس‌زمینه در YouTube و YouTube Music لذت ببرید. با خرید Galaxy Tab S6 Lite،‏ 4 ماه اول استفاده شما بر عهده ما خواهد بود.

کارهایی بیشتر از صرف گوش دادن به موسیقی انجام دهید. با Spotify در Galaxy موسیقی را زندگی کنید. با تراک صوتی مختص خودتان از رختخواب برخیزید. حتی می‌توانید مستقیماً در پنجره Finder جستجوی فوری آهنگ‌ها را انجام دهید. اکنون، می‌توانید با Spotify روی Galaxy، به شیوه‌های بیشتری به لیست پخش خود گوش دهید.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 53 dislike 6
میم کوین‌ها و سود میلیون دلاری در چند هفته!
قیمت جدید آپارتمان در چیتگر (لیست قیمت بهار امسال)

بررسی‌های ما

4.2 ابعاد
3.6 وزن
4.0 قابليت پشتيباني از سيم کارت
4.5 ساختار بدنه
4.0 پردازنده‌ي مرکزي
3.5 فرکانس پردازنده‌ي مرکزي
4.1 مقدار رم
3.8 حافظه داخلي
4.2 اندازه
4.0 شبکه هاي ارتباطي
3.8 فناوري‌هاي ارتباطي
3.8 بلوتوث
3.6 فناوري‌هاي مکان‌يابي
4.2 درگاه ارتباطي
3.2 رزولوشن دوربين
4.1 حسگرها
4.5 بلندگو
3.7 نسخه سيستم عامل
* رنگ امتیاز ضعیف
* رنگ امتیاز متوسط و نسبتاً خوب
* رنگ امتیاز عالی

مشخصات محصول

ابعاد 175x40x260 ميلي متر
وزن 674 گرم
امکانات قابلیت نصب سیم‌کارت
قابليت پشتيباني از سيم کارت دارد - یک سیم کارت
قطع سيم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ساختار بدنه بدنه و فریم تهیه شده از آلومینیوم
تراشه Exynos 9611
پردازنده‌ي مرکزي Octa-core Cortex-A73 + Cortex-A53 CPU
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي 2.3 و 1.7 گيگاهرتز
پردازنده‌ي گرافيکي Adreno 640
مقدار رم 4 گیگابایت گيگابايت
حافظه داخلي 64 گیگابایت گيگابايت
پشتيباني از کارت حافظه microSD
بازه اندازه صفحه نمايش بین 10 تا 13 اينچ
اندازه 10.4اينچ
رزولوشن 2000 × 1200پيکسل
تراکم پيکسلي 224 پيکسل بر اينچ
شبکه هاي ارتباطي 2G , 3G , 4G
فناوري‌هاي ارتباطي GPRS , Wi-Fi , بلوتوث
بلوتوث A2DP, LE 5.0
فناوري‌هاي مکان‌يابي A-GPS , GLONASS , BDS , GALILEO
درگاه ارتباطي USB Type-C
رزولوشن دوربين 8
قابليت‌هاي دوربين قابلیت عکاسی HDR دوربین پشت با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 10800p و با سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30fps) دوربین سلفی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p و با سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30fps) سایر مشخصات
دوربين سلفي امکان ثبت تصاویر 5 مگاپیکسلی
حسگرها شتاب‌سنج (Accelerometer) , قطب‌نما (Compass) , مجاورت (Proximity Sensor) , ژیروسکوپ (Gyroscope)
بلندگو دارای 4 اسپیکر طراحی شده توسط شرکت AKG
نسخه سيستم عامل Android نسخه سیستم عامل 9.0 Pie
باتري لیتیوم- پلمیر با ظرفیت 7040میلی آمپر ساعت
ساير قابليت‌ها پردازنده گرافیک Adreno 640
4G دارد
GPRS دارد
لیست مقایسه‌های تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite - T225 ظرفیت 32 گیگابایت
بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505 ظرفیت 32 گیگابایت
بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S5e 10.5 LTE 2019 SM-T725 ظرفیت 64 گیگابایت
بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A 10.1 2019 LTE SM-T515 ظرفیت 32 گیگابایت
بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 ظرفیت 32 گیگابایت
نظرات خریداران تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت - معایب و مزایا تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت

ارسال نظر
پریا جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
خوبه ولی قیمتش خیلی بالاست ????????خواهش میکنم که قیمتش رو پایین بیاورید????????
پاسخ
E یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰
من میخواستم بخرم ولی یهو قیمت چند برابر شد خواهشا بیارید پایین قیمتو ممنون به خاطر قیمت ارزش خریدنشو آورده پایین
پاسخ
علی چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰
از دیجی کالا میشه خرید 13850 قیمتشه
پاسخ
امیرحسین پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹
سلام چطوری میتوانم سفارش بدم
پاسخ
امیرحسین طهارزاده پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹
خوبه خیلی عالیه فقط قیمتش چنده
پاسخ